Politisk Vinlista

Som ni säkert noterat har jag varit litet mindre aktiv de senaste dagarna. Det beror på att jag saknat inspiration. Ibland är det så, jag måste inse att det är normalt. Men, (för ett sådant finns det alltid) så stör det mig när hjärnan tar en paus och liksom sjunker ihop till storleken av en torkad druva. Men kanske kommer det söt, koncentrerad nektar ur denna när själva krympningsfasen är över. Man kan ju alltid hoppas.

Här om dagen hörde jag på P4 och Liv Ljungqwist som jobbar som sommelier på Sofiehof i Jönköping. Hon skulle ge de olika politiska partierna ett passande vin att lansera inför valet för att vinna fler röster. Jag tyckte hon gjorde det mycket bra och roligt.

Lyssna här.

Liv Ljungqwist, sommelier. Foto: Privat.

Det här inlägget postades i Kommunikation, Nyhet, Vin och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

