Sentiamo flyttar inte

Med risk för förvirring har jag nu bestämt att Sentiamo ska få stå på egna ben ett tag till. Kanske har jag låtit min sentimentala sida ta överhanden men, med hjälp av er läsare, har jag nu tagit beslutet att stanna.

Som ni ser är mitt namn nu mer synligt i rubriken. Även detta är ett resultat av att jag lyssnar på mina läsare.

Hoppas nu bara att detta lilla strul inte ställt till det för er, eller för mig heller för den delen (!)

Jag ser fram emot att fortsätta mata er med vin, mat & sinnesnjutning och hoppas att fler och fler uppsluter sig till läsarkretsen.

Hör av er om ni har några synpunkter. Er röst är viktig. Jag lyssnar.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sentiamo flyttar inte

  1. Eva Djerf-Nichols skriver:

    Toppen Sarah! Trevlig 4: de advent/Eva Djerf-Nichols

Kommentera

